جمعه 28 آذر 1404

اعلام آمادگی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان برای ساخت برنامه های تلویزیونی در حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی

 

نظریه شهرک های صنعتی از جمله معدود نظریاتی است که علیرغم خاستگاه غربی آن در سراسر جهان با استقبال دولتمردان مواجه شده و اثر بخشی آن تقریبا در تمامی جوامع بشری به اثبات رسیده است.

هر چند آغاز بکارگیری این نظریه به سال های قبل از انقلاب اسلامی در کشور بر میگردد اماتحولات قابل ذکر در این مقوله پس از تصویب قانون راجع به شرکت شهرک های صنعتی ایران در سال ۱۳۶۲ آغاز شد.

شرکت شهرکهای صنعتی کرمان نیز در تاریخ ۶۹/۰۲/۳۱ فعالیت خود را با۶ شهرک که تحت عنوان نواحی صنعتی و زیر نظر شهرداریهای منطقه اداره می شدند ،آغاز نمود.

از آنجا که ایجاد و راه اندازی سریع واحدهای تولیدی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد تسهیلات ویژه ای متناسب با زمان آغاز بهره برداری از واحد تولیدی به متقاضیان به خصوص در مناطق کم برخوردار استان ارائه می شود. همچنین شرکت شهرکهای صنعتی کرمان با احداث ساختمان برای واحدهای کوچک تولیدی در برخی از مناطق در قالب مجموعه های کارگاهی در شهرکهای صنعتی ،موجبات تسریع در سرمایه گذاری برای اشخاص دارای مهارت و تخصص را فراهم ساخته است .

استان کرمان اولین استان پهناور کشور و یکی از استانهای محروم صنعتی قبل از انقلاب ، هم اکنون افتخار آن را دارد تا ایفا گر نقش مهمی در صنعت ایران باشد .

  • 1397/06/17 - 00:51
  • - تعداد بازدید: 656
  • - تعداد بازدیدکننده: 646
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLQ
در دیدار با مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مطرح شد؛

اعلام آمادگی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان برای ساخت برنامه های تلویزیونی در حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی

مديركل صدا و سيماي مركز كرمان در دیدار با مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران آمادگی اين مركز را برای ساخت برنامه های تلویزیونی در حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی اعلام كرد.

image_2018_9_8-0_12_30_526_oQt.jpg

به گزارش روابط عمومي، مشاور مديرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران روز چهارشنبه در يك سفر كاري يكروزه به استان كرمان سفر كرد و ضمن شركت در شوراي اطلاع رساني شركت شهركهاي صنعتي استان كرمان با رييس ستاد اقامه نماز اين استان، مديركل روابط عمومي استانداري و مديركل صدا و سيماي مركز استان كرمان ديدار و گفتگو كرد.

 

غلامرضا ديوسالار در جلسه شوراي اطلاع رساني شركت شهركهاي صنعتي استان كرمان،  ارتقاء سطح آگاهي جامعه به ويژه اصحاب رسانه از سياست ها وماموريت هاي اصلي سازمان ، تبيين  جايگاه اطلاع رساني و شفاف سازي در تقويت نگرش جامعه به سرمايه گذاري در شهركها ونواحي صنعتي  و همچنين  گسترش و تعميق اطلاع رساني با محوريت معرفي جايگاه صنايع كوچك در اقتصاد وبهبود فضاي كسب وكار را از مهمترين اهداف شوراي اطلاع رساني عنوان كرد.

 

وي همچنين در ديدار با رييس ستاد اقامه نماز  ضمن معرفي برنامه ها و اشاره به عملكرد سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي بر نقش مهم و اساسي  وعاظ و ائمه جمعه و جماعات در ترويج فرهنگ صحيح مصرف كالاي ايراني تاكيد كرد.

 

گفتني است ديوسالار در نشست با مديركل صدا و سيماي استان كرمان راه اندازي شبكه ايران كالا را از مهمترين كارهاي صدا و سيما در حمايت از كالاي داخلي دانست و گفت: صدا و سيما تاكنون نقش خود را در حمايت از توليد داخلي به خوبي اجرا كرده است.

وي همچنين با اشاره به برگزاري بزرگترين نمايشگاه توانمنديهاي صنايع كوچك ايران در مصلي تهران، افزود: بيش از يكصد برنامه راديويي و تلويزيوني در ايام برگزاري نمايشگاه روي آنتن رفت كه نشانگر حمايت صدا و سيما از صنايع كوچك است.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : 1-همه عناوين,گزارش روابط عمومي,1-3-اخبار سایت اصلی,اخبار صفحات استان,کرمان,گروه آرشیو تمام اخبار استان,آرشیو خبری سایت قدیمی
  • کد خبر : 1526
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب